yampin: Det är sjukt! Bloggtoppen.se Allmänt Allmänt SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen

torsdag 18 december 2008

Det är sjukt!

Mitt ute på Stilla havet skymtar någonting i vattnet. En stor näthärva – som består av flera olika rep och fiskenät – och en blå tandborste. – Den är gjord av så många olika nät, säger VBS reporter Thomas Morton. – Ett nät bara fortsätter att fånga upp andra, säger han. Det sjukt vad mycket skräp det finns i världshaven.

Petra Mede leder Melodifestivalen. I dag avslöjade SVT sitt val av programledare.
– Petra Mede har länge varit en favorit hos SVT, sa projektledaren Ronnie Lans som presenterade den nya programledaren på en presskonferens i dag.

Varför tackade du ja till Melodifestivalen?
– Det fanns inget alternativ. Jag tänkte att om jag inte tackar ja till det här, är jag dum i huvudet. Det är ett jätteroligt evenemang och känns så kreativt, den delen jag kan tillföra, säger Petra Mede.

Se Melodifestivalodds

Petra Mede är ingen favorit hos mig, jag tror att hon inte kan ta det seriöst nog utan det blir bara massa flams.

Katrin Zytomierska blir ny programledare för ZTV:s ”Sexuellt”. Och hon lovar att bjuda på egna sexhistorier. Undrar om Alex Schulman kommer att få sig en släng av sleven...– Jag har aldrig haft ett one night stand, säger programledaren.

Jag skulle aldrig bli lärare. Det är en miljö som verkar vara hur jobbig som helst. Varför vill man tillbaka till skolan när man väl har gått ut den? Det måste vara något masochistiskt drag över det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar